Tunteella parempaa asiakaskokemusta -koulutus työyhteisöille
- Etusivu
- Tietoa hakemisesta
- Koulutustarjonta
- Tunteella parempaa asiakaskokemusta -koulutus työyhteisöille
Sykkiikö sydämenne asiakkaille ja haluatteko kehittää organisaatiossanne asiakaskokemusta? Tunteella parempaa asiakaskokemusta -koulutuksessa lähdetään matkalle asiakaskokemuksen kehittämiseen palvelumuotoilun menetelmin. Koulutuksen järjestää OSAO Edu Oy.
Koulutuksen kuvaus
Tunteella parempaa asiakaskokemusta -koulutus tarjoaa perustietoa asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä. Koulutus räätälöidään organisaationne tarpeita vastaavaksi ja se on vuorovaikutteinen, osallistava koulutus, jossa hyödynnetään palvelunmuotoilun menetelmiä. Koulutuksen tavoitteena on tarjota perustietoa asiakkaiden kohtaamiseen ja asiakastarpeiden tunnistamiseen sekä pohtia asiakaskokemuksen kehittämistä juuri teidän työyhteisössänne.
Kohderyhmä
Koulutus soveltuu kaikille asiakaskokemuksesta kiinnostuneille, asiakastyötä tekeville ja esihenkilöstölle alasta riippumatta.
Ajankohta ja kesto
Koulutuksen kesto 3 tuntia ja se toteutetaan arkipäivänä klo 8–16 välillä.
Koulutus voidaan toteuttaa tilaajan kanssa sovitulla aikataululla. Osallistujat saavat koulutuksesta todistuksen.
Koulutuspaikka
Koulutuspaikkana on OSAO, Kontinkankaan yksikkö, Kiviharjuntie 6, 90220 Oulu tai tilaajan omissa tiloissa (luokka/kokoustila, joka mahdollistaa pienryhmätyöskentelyn). Koulutus on mahdollista toteuttaa myös etäyhteydellä, TEAMSlla.
Opiskelun toteutusmuoto
Koulutus toteutetaan päiväkoulutuksena.
Koulutuksen sisältö
Koulutuksessa käsitellään seuraavia aiheita:
- johdatus asiakaskokemukseen
- vuorovaikutus asiakaskohtaamisissa
- asiakastarpeiden tunnistaminen
- palvelumuotoilu asiakaskokemuksen kehittämismenetelmänä
Hinta ja kustannukset
86 € /henkilö (hinta sisältää arvolisäveron 25,5%). Laskutusasiakkailta perimme laskutuslisän 6 e (sis.alv.)
Koulutuksen osallistujamäärä
Koulutus toteutuu, kun ilmoittautuneita on vähintään 10.
Lisätietoja koulutuksen sisällöstä
Anne Kaakkuriniemi, anne.kaakkuriniemi@osao.fi, p. 040 586 0331
Koulutuspäällikkö Maarit Kopakka, maarit.kopakka@osao.fi, p. 040 668 2884.
Ilmoittautuminen
Tunteella parempaa asiakaskokemusta -koulutus järjestetään täydennyskoulutuksena yritys/organisaatiokohtaisesti.
Yhteydenotot ja tarjouspyynnöt: Koulutuspäällikkö Maarit Kopakka, maarit.kopakka@osao.fi, p. 040 668 2884.
Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruutus tulee ilmoittaa viikkoa ennen koulutuksen alkua. Mikäli osallistuja jättää saapumatta koulutukseen ilman peruutusta, mahdollinen osallistumismaksu veloitetaan kokonaan.