Tunteella parempaa asiakaskokemusta -koulutus työyhteisöille

Sykkiikö sydämenne asiakkaille ja haluatteko kehittää organisaatiossanne asiakaskokemusta? Tunteella parempaa asiakaskokemusta -koulutuksessa lähdetään matkalle asiakaskokemuksen kehittämiseen palvelumuotoilun menetelmin. Koulutuksen järjestää OSAO Edu Oy.

Koulutuksen kuvaus

Tunteella parempaa asiakaskokemusta -koulutus tarjoaa perustietoa asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä. Koulutus räätälöidään organisaationne tarpeita vastaavaksi ja se on vuorovaikutteinen, osallistava koulutus, jossa hyödynnetään palvelunmuotoilun menetelmiä. Koulutuksen tavoitteena on tarjota perustietoa asiakkaiden kohtaamiseen ja asiakastarpeiden tunnistamiseen sekä pohtia asiakaskokemuksen kehittämistä juuri teidän työyhteisössänne.

Kohderyhmä

Koulutus soveltuu kaikille asiakaskokemuksesta kiinnostuneille, asiakastyötä tekeville ja esihenkilöstölle alasta riippumatta.

Ajankohta ja kesto

Koulutuksen kesto 3 tuntia ja se toteutetaan arkipäivänä klo 8–16 välillä.

 

Koulutus voidaan toteuttaa tilaajan kanssa sovitulla aikataululla. Osallistujat saavat koulutuksesta todistuksen.

Koulutuspaikka

Koulutuspaikkana on OSAO, Kontinkankaan yksikkö, Kiviharjuntie 6, 90220 Oulu tai tilaajan omissa tiloissa (luokka/kokoustila, joka mahdollistaa pienryhmätyöskentelyn). Koulutus on mahdollista toteuttaa myös etäyhteydellä, TEAMSlla.

Opiskelun toteutusmuoto

Koulutus toteutetaan päiväkoulutuksena.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksessa käsitellään seuraavia aiheita:

  • johdatus asiakaskokemukseen
  • vuorovaikutus asiakaskohtaamisissa
  • asiakastarpeiden tunnistaminen
  • palvelumuotoilu asiakaskokemuksen kehittämismenetelmänä

Hinta ja kustannukset

86 € /henkilö (hinta sisältää arvolisäveron 25,5%). Laskutusasiakkailta perimme laskutuslisän 6 e (sis.alv.)

Koulutuksen osallistujamäärä

Koulutus toteutuu, kun ilmoittautuneita on vähintään 10.

Lisätietoja koulutuksen sisällöstä

Anne Kaakkuriniemi, anne.kaakkuriniemi@osao.fi, p. 040 586 0331

Koulutuspäällikkö Maarit Kopakka, maarit.kopakka@osao.fi, p. 040 668 2884.

Ilmoittautuminen

Tunteella parempaa asiakaskokemusta -koulutus järjestetään täydennyskoulutuksena yritys/organisaatiokohtaisesti.

Yhteydenotot ja tarjouspyynnöt: Koulutuspäällikkö Maarit Kopakka, maarit.kopakka@osao.fi, p. 040 668 2884.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruutus tulee ilmoittaa viikkoa ennen koulutuksen alkua. Mikäli osallistuja jättää saapumatta koulutukseen ilman peruutusta, mahdollinen osallistumismaksu veloitetaan kokonaan.